onsdag 18 september 2013

Denna dagen ❤️

Överraskade baby efter jobbet med mat och lite uppskattninspresenter, skulle kunna skämma bort honom hur mycket som helst och det skulle ändå Inte kännas som jag kommer i kapp allt han gör för mig. Känner bara på mig att denna känsla aldrig kommer försvinna. Så jävla glad att jag hittat någon som uppskattar mig på det sättet man ska. Aldrig varit med om något sånt här innan men det känns bra att veta att man är värd något. 

Ska se Arsenal och idol ikväll, ta en bärs kanske och mysa. 

Föresten fick jag mig också en överraskning. Pappa är såld på min youtube och köpte grejer till mig. Är så lycklig att jag började gråta efter hans samtal. Det är så jävla coolt att våga följa det man vill göra är så arg på mig själv att jag var så svag förut och proppad med negativa tankar om mig själv. Fan får ont i magen när jag tänker på hur man ens kan vilja utsätta någon för att må så... 


Inga kommentarer: