måndag 6 januari 2014

sjukstugan 2.0

Två timmar gick vi runt hela stan, jag hade virat papper kring mina tår för har fått sår. Skönt när jag senare upptäckte att DET SATT FAST. Vidrigt jag vet, fy. Iallafall var det en uppfriskande promenad men fruktansvärt kall, och när jag kom hem frös jag så mycket att jag skakade i soffan, tog en dusch och bäddade ner mig i soffan med täcke och filtar plus mina mystofflor. Hjälpte det? nej. 

Pang bom tre timmar senare har vi båda hög feber och ligger i soffan som två sälar. Pappa var så snäll och kom hit med ipren och lite annat så vi inte svälter ihjäl. Gustav sover redan men jag har alltid så svårt att komma till ro när jag är sjuk. Vi har sett massor med film och nu kollar jag lite på datorn. Hoppas verkligen vi båda är bättre till imorgon.


Har ni sett The Truman show? vi såg den förut, man blir helt mindfucked. Men det är en riktigt bra film. Handlar om en man som är huvudrollen i ett tvprogram utan att veta om det.. Blir alltid helt freaked out och tror att mitt liv är så haha, börjar leta kameror hemma. Nej men förstå vad sjukt ändå.

Ska chilla ner nu och se Big daddy med adam sandler, håll tummarna för att jag inte drömmer för febriga drömmar och KAN sova. <3

saknar sommarbrun och rosa kläder, ge mig

Inga kommentarer: