onsdag 8 januari 2014

hälsningar ifrån sjukstugan

Vi båda har ju legat sjuka nu ett par dagar, i feber och förkylning så inte mycket har hänt, mest legat i soffan som bytts ut till sängen och vänt upp och ner på hela dygnet. Kollat massor med filmer och nu går vi igenom geordie shore samt entourage, blandar lite av allt. Jag är så trött på att vara sjuk, ligga och svettas och känna sig som en degklump. Imorse somnade jag halv sju. Det är så ovärt att ha dessa sovrutiner. Antingen får jag dygna inatt och sedan vara vaken hela kvällen för att komma in i rutin eller försöka tvinga mig själv att somna tidigt/ gå upp efter ca 2 h sömn. 

Vi båda börjar iallafall känna oss piggare så det är ett gott tecken, funderade till och med på en liten promenad idag. 

Ser på instagram folk som är i utlandet just nu, är så avundsjuk. Skulle göra vad som helst för att ligga på en solstol med tårna i sanden och klarblått vatten framför mig. Behöver lite energi ifrån solen. Allt är så grått och dystert utanför fönstret. 

 

Inga kommentarer: