torsdag 16 januari 2014

Godnatt kompisar

Spenderade kvällen hos mamma, hon hade varit på yoga så vi drack yoga-te efteråt som ska vara avslappnande och ge bättre resultat. Jag funderar faktiskt på att börja där då det är bra andning och om det är något jag behöver är det att sluta " stress-andas" och börja andas långa djupa andetag. 

Fick massage också, det är sjukt vad det sitter fast för mig i rygg och nacke, därför det är ännu bättre att komma igång med träning. Går och spänner mig hela tiden samt biter på nätterna som gör att jag blir helt spänd. Har fått en bitskena som man ska sova med så jag hoppas verkligen det hjälper. Annars har jag min spikmatta som sätter igång blodcirkulationen och värmedynan. Legat med den i nacken hela kvällen och det börjar lösas upp lite. 

Nu ligger jag i sängen och ska försöka somna, imorgon är det dags för träning. Har så mycket att skriva men det kommer dag för dag. Imorgon blir deg ett lite bättre inlägg om vart jag ligger till i kroppen just nu. Puss ❤️️

Inga kommentarer: