tisdag 14 januari 2014

dags för lite ordning och reda igen efter julledigheten!!!!!

Detta ska bli en riktig kickass dag, så trött och knappt kommit ur sängen men det finns så mycket att göra här hemma, städa ut julen och köra bort alla saker till mamma, städa hela lägenheten kliniskt jävla rent ( ett måste!!!) rensa ut kläder och saker som bara tar plats, fyfan vad jag hatar det, vi har typ 40 par skor i hallen som bara står och sen använder man kanske 2 par var? så onödigt och ser stökigt ut. Idag är en sån dag då jag är TRÖTT på allt och bara måste ha någon sorts nystart. Mamma sa alltid att man har kaos omkring sig om man känner kaos inombords, och just nu är det kaos överallt, därför börjar jag i hemmet. Alla mina kläder behöver tvättas, rensas och läggas rätt, just nu är allt huller om buller och då hittar jag ingenting. Kaos i vår walk in för att det blivit någon sorts " förvaringsställe" Nej fy. skäms när jag tänker på att jag inte tagit tag i detta tidigare men nu är det fan dags. Ska rensa ur kylen också på gammalt och i skåpen, julskinka står ännu kvar. Nej ut med allt det gamla och nytt och fräscht TACK. 

Hade även tänkt börja springa idag men fick reda på att där jag brukar springa får man ej springa samt ej ha hund pga dom lagt extra snö där för skidåkarna. Kan inget annat spår och känner mig inte bekväm med att springa i stan. 

Aja en sak i taget, nu har jag ätit upp min frukost så ska sätta på beyonce på högsta och börja rensa här hemma. Gurra kommer fan bli förvånad när han kommer hem till nån duracellkanin som fått spratt haha. Puss 



Min älskade sandie fyllde även 7 år igår, min soulmate och krigare. Längtar tills våren kommer då vi börjar våra träningspass igen, världens bästa hund på alla sätt och vis <3

Inga kommentarer: