tisdag 14 januari 2014

Alla dagar är inte bra dagar, och vissa dagar som idag vill man inte ens ha.

Ok, med pepp ifrån andra har jag klarat av denna dagen. Panikångesten tog över och jag har fått kämpa. Är så trött och mitt huvud bankar som aldrig förr. 

Städat, tvättat, rensat ut, dekorerat om, tvungen att pausa för en promenad och sedan en paus för sms-kontakt med elin, torkat tårarna och sedan på't igen. 

Just nu känns det som att någon vill äta upp mig inifrån och varje andetag känns som bly. Vill bara spy tills denna känsla försvinner. Föressten firar vi snart ett år tillsammans. Jävla igelsjukdom.

Annars då? Är nöjd som få att checkat av allt, med hjälp av gustav förstås, vi är ju två. Har två maskiner kvar med tvätt NERE i källaren, alltså att konka allt upp och ner är ett fucking träningspass, och idag har det inte varit roligt. Iallafall.. tvätt i hela lägenheten men fan vad skönt att varenda plagg i min garderob är tvättat. 

Ska köra hem med alla julsaker till mamma med, skönt att slippa ha det liggandes, inte som att vi har ett förråd att förvara grejer i. 

Sen ska jag bädda ner mig i soffan och se på Entourage och hoppas på att somna tidigt. Imorgon tar vi nya tag <3

Vänner som man inte vill leva utan, <3


 

Inga kommentarer: