torsdag 14 november 2013

Novembermånad

Inatt hade jag så svårt att komma till ro, tror det var både fullmåne mensvärk och massa jobbiga tankar. Låg i soffan och kollade hem hitta nemo fyra gånger innan jag gick in i sängen. Ville inte väcka gustav som skulle upp kl 06.

Låg fortfarande vaken imorse när han skulle gå upp, men lyckades somna strax därefter, men vaknar upp idag vid 10. Är så trött och känner mig som en zombie, fryser med världens mensvärk. Det är så hemskt att det skall vara såhär en gång i månaden för vissa. 

Ska ta en värktablett och försöka äta frukost. Känner mig allmänt deprimerad och grå. November är en sån extremt tråkig mellanmånad. Den bara är där för att dra ut på tiden känns det som. Helt värdelös. 

Ska försöka hitta smågrejer som livar upp vardagen, det är trots allt snart bara en månad kvar till julafton och hemvändardagen och nyårsafton och allt därtill. Då faktiskt många utav mina fina vänner kommer till ön. DET är något att verkligen se framemot.

Tänkte lägga in någon sommarbild för att bli på lite bättre humör, fan vad jag saknar solen. Bara en stråle i ansiktet. Nu är det bara grått, kallt, tråkigt och förkylt.