onsdag 23 oktober 2013

Hej onsdagsmys

Dom bygger om vår balkong så mitt huvud trivs ypperligt i detta kaos. Borras ifrån morgon till kväll. Börjar bli på bättringsvägen iallafall och har bokat in PW imorgonbitti. Det skulle vara bra att röra lite på sig och få frisk luft så det ser jag framemot. Annars segaste onsdagen med maxmat fotboll ny serie och lyxshake. Imorgon fyller min mormor år och morfar vill köpa henne en laptop. Så jävla fin att jag dör. Om exakt en vecka fyller han 90. Starkaste människan jag vet. Som dom kämpar! Jag får tyvärr inte åka dit imorgon och det är jag väldigt ledsen för, men tanken på att morfar skulle bli smittad av mig är värre. 

Nu ska jag fortsätta se, Zlatan är galen i andra matchen men vi ser real emot Juventus. Älskar Cristiano Ronaldo som levererar!! Puss



Inga kommentarer: