onsdag 23 oktober 2013

Här ska ni få en saga

Som vissa vet har jag blivit sjuk och egentligen varit det under hela resan till Västerås. Började när vi kom fram och jag kände mig helt vinglig men trodde det var pga att det gungat så mycket men icke sa Nicke för det har hållt i sig ifrån morgon till kväll. Har krigat för att orka sitta upp och vara med. 

Så båtresan hem i söndags var inte den roligaste men visste att jag skulle få komma hem! Väl hemma har jag bara vilat, kan inte förklara känslan men man är yr precis hela tiden. Varesig du står eller ligger ner. Riktigt obehaglig känsla. Har iallafall världens bästa mamma som försöker hjälpa mig med massa knep då hon tror de sitter i nacke/huvud/rygg. 

Fick massage och svimmade nästan så hon kan nog ha väldigt rätt. Har därför bestämt mig för att fokusera på välmående ett tag framöver. För såhär är
Det inte värt att må.

Massage, värmekudde, spikmatta, frisk luft vila. De är ungefär vad mina dagar består av. Och världens bästa pojkvän som finns till hands. 

Har det inte gått över till imorgon ska jag ringa läkare för det kan ha hänt något med balanssinnet eller så kallade " kristaller" i örat. Har aldrig varit med ml tidigare men ber för att det ska gå över snart. 

Nu ska jag gå och lägga mig bredvid baby, vi har kollat film och ätit mat och myst, såg i am Sam för första gången igår och grät så mycket. Men det var så jävla skönt. Folk borde tillåta sig att gråta mer! 

Med det säger jag godnatt puss

Inga kommentarer: