torsdag 24 januari 2013

Bella och jag

Jag har inte hur många vänner som helst, jag behöver inte heller det. Jag litar inte på folk för jag har alltid fått en kniv i ryggen. Tydligen har jag inte delat samma åsikt om vad vänskap innebär.  Men jag är så blessed att ha en bästa vän som aldrig svikit mig. Som funnits där med mig på toppen och på botten.

För hur ofta händer det inte att vänner sticker när det blir lite svårt? Eller bara finns för dig när du mår dåligt men utav fel anledningar? För att gotta sig i att du mår dåligt så att dom kan känna sig lite bättre för en stund.

Det finns en anledning till varför vi aldrig splittrats, det finns en anledning till varför jag skulle göra allt. Det finns inte en dag som hon inte funnits för mig. Inte en endaste dag.

Denna vänskap tar jag med mig tills jag dör. Folk förstår inte ens. <3

Min bästa, mitt allt, min styrka, min kärlek. Alltidförevigtnikkiisabella

Inga kommentarer: