fredag 12 september 2014

Friday

Igår hade jag världens mysigaste dag, firade Alice och gjorde ärenden, hamnade hos lina på kvällen för mys med lite vin och skratt. En perfekt dag med positivt energi. 

Idag vaknade jag upp hängig, har ett virus som vägrar släppa, la mig och vilade till 12 innan jag gick upp och åt frukost. Vid 13 kom mamma och min morbror hit för att kolla lägenheten, fikade och sen har jag mest tagit det lugnt. Så skönt att bara mysa omkring hemma i morgonrock och ha lite hemmaspa. 

Snart ska jag fixa till mig lite innan mamma möter upp mig, ska handla, rösta och bara umgås. Gurra joinar när han slutat jobbet. Min ledighet är över men längtar faktiskt till jobbet, rutiner och vetskapen att göra nytta om dagarna är så otroligt viktig. 

Mitt sig efter inredning och möbler blir värre för varje dag, var på Mio igår och kollade läget med mina möbler jag paxat. Det ska bli så otroligt kul och skönt när allt är på plats!! VÅRT EGNA HEM❤️️ 



Inga kommentarer: