måndag 3 februari 2014

update

Mysig lördagsmiddag och mello med baby i lördags innan vi bestämde oss för att möta upp janica på kharma, var hur mycket folk som helst, så jävla kul att träffa alla. Åkte hem efter en incident, folk som ej kan bete sig på krogen borde inte på vara där är allt jag har att säga om den saken. 

Igår blev det lugnt med film och chill, drack inte alls mycket men kände mig ändå seg, alkohol tröttar ut kroppen mer än man förstår. På kvällen kom grabbar hit och det var dags för superbowl, jag var skitaggad innan gurra hittade mig sova som en gris i sovrummet vid halv tio, vaknade vid 05 och då var matchen slut, satte på en film och lyckades somna igen. 

Har precis käkat grötfrulle och tänkte gå en pw, det är bar mark idag, är så lycklig i träningshjärtat, betyder det att man äntligen kan springa? En läskig dimma ute dock, kändes som spökstaden imorse. 

Efter pw ska jag träna, den 15 ska jag väga och mäta igen så bara att ligga i. Då ändras också mitt träningschema. Mamma sa redan i lördags att jag såg smalare ut i ansiktet, det gav en liten extra boost. Vi hörs senare puss


Inga kommentarer: