tisdag 28 januari 2014

YONCE

Vet att det varit dålig uppdatering men inte haft tid, har spenderat hela helgen på fotbollscup och på jobbet. Somnade direkt i söndagskväll efter alla finalerna. Har tränat och varit på stan, shoppat lite, fyndat bra grejer på rean. Man får passa på! 

Idag har jag haft tvättstugan hela eftermiddagen och varit på pw med sandie, kollade i skyltfönster och bestämde mig för att kolla ut två nya smycken imorgon, vill ha en ring i roseguld men blev också sugen på ett armband. Så svårt att bestämma sig, såg även en ring i silver som jag blev kär i. Har presentkort sen innan så det blir rena rama födelsedagen haha. 

Gurra är på lärkan och jag fixar mina naglar medans jag lyssnar på beyonces album, får verkligen aldrig nog utav henne. Världens häftigaste människa. 

Inga kommentarer: