lördag 18 januari 2014

Workout + lunch

Tränade igenom hela kroppen förut, gör alla övningar 3x10 nu i början sen kommer jag öka. Avslutar med plankan 1 min vilket jag också kommer öka med tiden. Det är trotstallt min 4 dag och första gången med detta schema. Men det känns bra. Kunde knappt svara på sms efteråt för mina armar skakade, har aldrig användt hantlar eller tränat armar förut på detta sätt så inte konstigt att dom är slutkörda. Men alla förbättrar sig! 

Lagade lunch efteråt, korv och broccolimos, så fräscht och gott. Älskar att man kan vara kreativ och man inte behöver svälta sig själv för att gå ner i vikt!! Tycker det är kul att tänka ihop nya maträtter, det blir roligare och de flesta går väldigt fort att göra. 

Vi tänkte ta en promenad någonstans för att få lite luft, solen tittar fram ibland och jag älskar att gå då. Hatar kylan men det är ändå rätt uppfriskande! 

Inga kommentarer: