tisdag 10 december 2013

Tisdag

Massagen igår var så sjukt välbehövlig, hade riktigt ont och mycket spänningar i axlar, rygg, nacke och huvud. Somnade direkt när jag kom hem i soffan efter vi ätit så missade PH. Sover så bra nu för tiden och hoppas verkligen att det håller i sig. 

Gick upp vid 07 imorse och städade upp lite, bokat tvätttid och ätit frukost. Det var Svenson Svensson på tv, sjukt mysigt. 

Precis tagit en dusch och ser på musikhjälpen. Ska göra mig iordning snart och se vad man kan hitta på idag.

Kanske ska baka lite då jag fått beställning av mina kakor med chokladkross i. Annars ska jag och mamma baka mera imorgon, chokladbröd och pepparkakor. 

På torsdag kommer även Håkan Hellström hit, alla tjejer ska gå så det blir mys, saknat alla. Då ska jag ta mig en bärs eller två:) 

Inga kommentarer: