måndag 2 december 2013

Puss

Storhandlat inför veckan och även handlat schampo tvål och julsaker. Mamma fick hjälpa till att sätta upp julstjärnan då jag rev sönder den andra i ren ilska. Så jävla typiskt mig att bli förbannad när saker inte fungerar och agera i studens hetta. Ångrar mig djupt då den stjärnan var så fin men är nöjd med denna med. Vår adventsstake var trasig, kul när man kommer hem ifrån affären så fungerar ej det man har köpt.

Skitsamma, detta skulle inte bli ett klagande inlägg!
Gustav gjorde köttfärs och spagge som vi käkat och det satt fint, är så trött idag att jag skulle kunna somna medans jag skriver.

Blir lite mys i soffan snart, har massor med walking dead att ta igen och sen är det ju även ph. I affären fick jag sms om jobb i helgen med så det värmer mitt hjärta!! jag är glad pusshej

Inga kommentarer: