fredag 27 december 2013

Julafton, juldag och allt därtill

Började fira min julafton hemma hos pappa med god lunch och lite väl mycket alkohol. Jag pappa och min bror gjorde om julafton till nån slags dagsfyllafest. Skrattade så jävla mycket och pumpade hög musik. Drog vidare till mamma där det öppnades julklappar och drack skumpa. Umgicks och åt gröt. När det bara var familjen kvar blandades det sangria för fulla muggar. Min älskling kom och vi hade skittrevligt. Åkte hem och somnade på badrumsgolvet med Gustav bredvid mig. Antar att sangria och jag inte går ihop!! Peter är besviken då det är allt vi ska göra i Barcelona. För det var en av julklapparna vi fick. En resa dit. 

Juldagen då. Jo Jespers födelsedag så åkte dit och åt lunch sedan hemåt och inväntade min älskade Lollo. Åt middag. Fixade oss här hemma och sen drog vi till iza. Festade på wisby strand till 03 innan jag och Gustav åt nudlar i sängen och somnade som två kungar. 

Igår var det bara lugnt, alla bakfyllor på samma gång och bara allmänt sliten efter allt. Kollade massor med film och idag vaknade jag vid 12!! Fatta att man är trött! Gustav jobbar sen ska vi kanske in på stan. Annars blir det bara lugnt. Imorgon ska vi ut och äta. 

Här är lite blandade bilder ifrån dagarna 














Inga kommentarer: