lördag 7 december 2013

Godnatt

Ligger i sängen redo för att sova, har varit en kaosartad dag man har lugnat ner mig nu. Mitt i allt pepparkaksbak får jag samtal om att båtarna är inställda och jag måste åka till jobbet för att lära mig kassan. Ville helst bara krypa genom jorden då jag fick info om att sköta hela frukosten själv. Bara att köpa läget och har varit nervös hela kvällen. 

Janni har varit här under dagen/ kvällen. Fikat ätit mat och pratat, hon har rest i två månader så det fanns mycket att ta igen. Resten av kvällen har vi bara vilat och sett på Idolfinalen. 

Ska försöka somna i stormen nu, alarmet står på 04 sen är det bara att tuta och köra. Man lär sig något nytt för varje dag som går. Bara att vara glad och tacksam över att dom anser att jag klarar detta! Ska kick ass. Godnatt ❤️️❤️️❤️️



Inga kommentarer: