onsdag 11 december 2013

Effektiv dag

Har städat hela lyan medans jag pratade i telefon med Hanna. Snart kommer hon till ön och hälsar på. Kramas på riktigt istället för telefonen. Under en lång tid var hon min andra halva och krigare sedan flyttade för att följa hjärtat och börja livet i en annan stad tillsammans med kan största kärlek i livet. Vi skulle alltid vara tillsammans även fast det var distans men tiden tog över och vi förlorade nästan varandra. Tur man är mogen nog att kunna prata ut och att vi är tillbaka igen. Därför känns det extra speciellt att få kramas. Och att hon ska få träffa min största kärlek i livet! 

Nu spånade jag iväg men som sagt, lyan är klar och jag har fått mat i magen. Lagom tills det jobbiga i månaden drog i gång. Min mensvärk dödar mig alltid men har laddat upp med Ipren. Tur jag hann städa färdigt, ligger i soffan och kollar på musikhjälpen. Hoppas på att det börjar en bra film snart för Alice är påväg hit. Vi ska mysa lite. Skönt med sällskap när man har 10000 elaka dvärgar som spelar trummor på ens äggstockar.

Saknar min älskade, längtar till ikväll då vi ska laga god middag och pussas. ❤️️

Inga kommentarer: