tisdag 17 december 2013

äntligen äntligen

Har gjort om lite i bloggen idag, bytt design bara för att den andra blev tråkig, man måste fräscha upp lite ibland. Vi har haft bloggandet så sjukt länge, sen 2008 tror jag. Ibland skulle jag vilja flytta över det andra arkivet hit så allt fanns på sin plats. Tänk ändå att det är många år som finns dokumenterade. Det är en utav anledningarna till att man inte slutar.

Iallafall har jag haft en omtumlande dag men orkar inte gå in på varför, är iallafall ett avslutat kapitel nu och det känns skönt. Haft ångest ett par dagar och inte mått så bra. Men nu kan jag fokusera i lugn och ro på juldagarna och alla vänner som kommer ner.

Blir hemmavilardag nu i eftermiddag, det är jag värd. Pappa kommer över med lite julmat sen som han fått ifrån jobbet så ska vi få välja och vraka. Det går ingen nöd på våran kyl iallafall, fylls på innan man hinner påbörja något haha.

Längtar efter att gustav ska komma hem då allt jag vill ha är en KRAM just nu.



Smickrande bild på mig och tyson i vårt skönaste oss, är så lycklig över att hon kommer ner till ön på lördag, ingen jul utan tyson, ingen sommar utan tyson. <3

Inga kommentarer: