torsdag 19 december 2013

Amarillo ikväll

Tränade så fort jag kom hem, mage och rumpa. Träningsvärk i hundra har jag sedan igår men bara att kötta på. Lade mig på spikmattan efteråt, det kan vara det bästa jag har. Så avslappnade och skönt, alla som inte har en borde definitivt införskaffa sig en. Vissa undrar ofta om det gör ont att ligga på den men det gör det inte, det sticker lite men sen blir det varmt för att blodcirkulationen kommer igång. I början kan det kännas konstigt men det är klart när man inte är van? Men bara man slappnar av och låter den göra sitt lovar jag att man inte kommer orka sig. Bästa sättet att stressa ner. Skulle inte klara mig en dag utan. 

Ska snart hoppa in i duschen och fixa mig, blir middag på amarillo. En utav mina favoritställen här i Visby, dom har otroligt mycket och bra öl så blir nog en eller två. 

Inga kommentarer: