onsdag 6 november 2013

träningstights

Har kommit in i bra träningsmode nu efter jag varit sjuk och satsar på att köra på stenhårt nu så jag håller mig frisk och i kropp och själ. Självklart hjälper det att se bra ut när man tränar, har haft mina tights i två år nu så tänkte att det var dags att uppgradera sig. Har länge funtat på ett par grå, tycker det är sjukt snyggt och visar former mer. Sen dom rosa detaljerna är bara den sista touchen för att det ska stå nikkan på dessa.

Så sjukt viktigt att träna, få frisk luft, stärka kroppen. Märker bara efter denna lilla tid hur bättre jag mår i kroppen, hur mycket bättre jag sover, och hur jag är trött på ett positivt sätt. Blir mer taggad på livet och att jobba, utvecklas. Har ju tagit avstånd ifrån alkoholen så vad bättre än att fokusera på träning?

Idag stod jag plankan 1,16 x2 och imorgon satsar jag upp emot 2 min. Det spelar ingen roll om det är lite för andra, eller om någon kanske kan stå 5 min utan att det darrar i kroppen. Jag tävlar emot mig själv, och varje framsteg är bra framsteg.

Nej nu ska jag snart ut och kötta en timme och sen hem och se arsenal med det finaste i denna värld.

Inga kommentarer: