fredag 1 november 2013

Fredag!

Vilade ifrån träningen igår så idag är jag lite segstartad, har städat och fixat här hemma och pussat på baby som börjat nytt jobb idag. Ska snöra på mig skorna och powerwalka hem till mamma för en kaffe tror jag. Resten av dagen/ kvällen ska jag umgås med Tyson. Imorgon ska jag upp klockan 04 för att börja jobba 05. Jag vet inte om jag någonsin gått upp så tidigt i hela mitt liv så känner mig halvnojjig att försova mig, får väl ställa 50 larm.

Annars rullar allt på som vanligt, måste tvätta dock, inte gjort det sen jag kom hem ifrån Västerås. Får väl bli antingen imorgon eller på söndag efter jobbet. Är inne i en nykter period med, är så skönt för kropp och hälsa och själ. Bara mått dåligt senaste gångerna jag druckit så tycker inte det är värt det överhuvudtaget. Alkohol och fest är något jag kan hålla på med under sommaren då det har sin charm men nu under vinterhalvåret finns det ingen anledning alls. Ska endast festa/dricka om det är något speciellt, som födelsedagar, högtider etc. Två veckor och en dag idag sen jag drack alkohol. Satsar på träning och välmående istället!

Nej nu är det dags, rihanna har släppt lite nya låtar så det jag ska plöja i lurarna!
Bild på mig och bullen i cypern, lite värme hade fan inte suttit fel

Inga kommentarer: