fredag 25 oktober 2013

Godnatt fredag

Var förbi mamma en sväng idag, pratade med Hanna i telefon och kollade klart vår nya serie vi börjat på, eller sista avsnittet kvar men ändå. Det var den med, hatar att behöva vänta på walking dead så får plöja annat emellan;). 

Gjorde egen pizza till kvällsmat och har kollat på idol. Jag känner mig trött och seg, Gustav är iväg och dricker bärs och jag har städat upp lite i lägenheten och lagt mig, så jävla skönt att lägga sig när det är rent och fint runtomkring och skönt att gå upp och äta frukost i ett fint kök med urplockad diskmaskin! Haha låter jag som en 40 åring eller vad? Kanske börjat uppskatta andra saker i livet bara:) 

Ska se en film nu eller någon serie sen försöka sova! Hoppas solen skiner lika fint som den gjorde idag imorgon då blir det PW för fulla muggar sen Arsenalmatch! Puss



Inga kommentarer: