torsdag 26 september 2013

Du och jag

Tänk att få vara kär i sin bästa vän, att varje dag vakna bredvid den människa som förgyller varenda sekund utav alla dina dagar. Jag kommer ihåg den tiden då jag tänkte gå tillbaka till mitt ex, då jag inte förstod vem du var för mig, då jag inte kunde förstå att någon annan kunde älska mig. Jag trodde inte att jag var älskvärd. Jag tog inte dina ord seriöst, jag såg inte hur dina ögon såg på mig, jag förstod inte. Men jag är så jävla glad att allt hände för annars hade jag aldrig förstått, den kärlek som fanns för mig att hämta bara jag lät någon älska mig, någon som faktiskt älskade mig på riktigt. 

Skulle inte vilja spendera en dag utan dig idag, inte en enda. Du som har förändrat hela mitt liv och fortfarande gör det. Du som får mig att le och skratta. Världens finaste kärlek❤️️

Inga kommentarer: