fredag 23 augusti 2013

hello

Jag och izabella köttade snäck fram och tillbaka i förmiddags, drog hem och tränade efteråt och det kändes så in i helvete i magen. Står plankan varje dag, och blev förvånad att jag pallade 1.30 idag. Så otränad som jag är nu har jag inte varit på länge. Men tur man sparkar sig själv i röven och sätter i gång haha. Har haft tacomys med familjen ikväll och äntligen varit och hämtat min Iphone 5.

Håller på att fixa med det nu men det tar sinnesjukt lång tid, har verkligen dåligt tålamod när det kommer till detta. Vill pilla på den NU.

Får se om jag drar en pw medans jag väntar annars ska jag bara umgås med baby ikväll, känner inte för att dricka alkohol denna helg och har lite saker att ta tag i som är viktigare. Ha en mysig fredag, pussii

påtal om ingenting alls, bara en bild på mig och världens bästa tjej, som jag saknar varje sekund. VId denna tid förra året var jag i cypern och sedan direkt hem till hennes stad. Min kärlek

Inga kommentarer: