torsdag 27 juni 2013

nöjdare med livet kan ingen vara

Hur fan ska man få ner i ord hur tillfreds och lycklig man är? Har på riktigt dom finaste vännerna man någonsin kan tänka sig, tackar högre makter varje dag. Hur man kan ha sådana stora hjärtan och vara till sån stor hjälp varje dag utan att ens veta om det, utan att ens anstränga sig, Förstår ni då när det väl kommer till kritan? hur mycket kärlek det finns bland oss?? Jag har liksom inga ord kvar

Och att min bästa kompis kommer snart och stannar i tre veckor, min kärlek i livet, mitt allt. Hela mitt hjärta. I tre veckor är det vi, oss. som det ska vara. Det gör mig så lycklig att jag inte vet vart jag ska ta vägen.

Och min vackraste soulie sitter på båten, ska hämta henne snart. DET! Skrattade hela vårt telefonsamtal igår och jag vet att jag kommer skratta hela helgen, precis vad jag behöver. det spelar ingen roll vad vi gör, allt blir perfektion.

Och så är jag så jävla kär, så jävla kär att varje dag är som att gå på såna där rosa moln alla snackar om, jag vara ler. Alla säger det, att det bara lyser om mig, att jag ser så lycklig ut. Och det är precis vad jag vill och strävat efter, att få vara lycklig, fri och kär.

Jag trodde inte man kunde få allt, men någon gång måste man få möda för besväret, jag tror det har kommit nu, jag tror det är min tur att få njuta nu, när man bara tar rätt beslut. tack, vem ska jag tacka??? förevigt tacksam, blessed.




Inga kommentarer: