torsdag 21 mars 2013

Godmorgon Torsdag!

Brukar vanligtvis somna vid 21 eller 22 på kvällarna men igår somnade jag nog inte förrens klockan 01 eller ännu senare. Kände mig så sjukt avslappnad och inget att oroa mig för så njöt av den känslan, kanske lite för länge för sen fick jag svårt att somna istället haha. Vaknade inatt vid 03 i panik och hade drömt sjuka mardrömmar, hatar när man drömmer att man blir jagad eller liknande. Fyfan. Lyckades iallafall somna om till ett avsnitt av bang och tänd lampa, men då började jag drömma att jag bråkade med massa folk och det enda jag kommer ihåg är att jag bara skrek och skrek. Då känns det som man legat och skrikit i sömnen för full hals, konstig känsla.

Iallafall, min favoritserie har börjat igen, gissa om jag blev glad. Trodde det skulle ta till sommaren men det var ju en tidig överasskning. Ska kolla på senaste avsnitten innan jag gör mig iordning. Såg också att ön är helt snötäckt. Det var ju vårdagjämning igår, undra hur länge snön har tänkt ligga kvar... Snart april ju!





                                    Man kan ju alltid drömma sig bort till värmen en dag som denna!!


Inga kommentarer: