onsdag 20 februari 2013

Started from the bottom now we here

Om CM kunde sjunga tills jag somnade varje natt, vilken dröm det hade varit. Jag hatar att jag tänker för mycket och fastnar i varenda spår och tänker vidare tills jag börjar tänka på vilken frukost jag ska äta. Årets jävla tankehjul snurrar alltid om jag inte stoppar det. Vad fan finns det egentligen att tänka så mycket på? Jag vet att de flesta tror sig veta så mycket men ack vad fel man kan ha. Nu vet jag inte ens vad jag har skrivit men skulle egentligen bara lägga in en bild på en utav världens vackraste med en text på. Ni vet citat är min andra hobby.

Och nej jag låter inte citat styra mitt iv jag kanske bara diggar ord och citat? Tänka sig. Sedan att det borde va en bild på mig istället på detta citat de är ju givet. Får fan ta ett snack med Google inom kort.

Peace

Inga kommentarer: