onsdag 20 februari 2013

jag och nikki

jag och nikki lärde känna varandra när vi började gymnasiet och hamnade i samma klass. jag hade pratat lite med henne innan för att vi gick på samma skola och att min mamma och hennes pappa dejtade ett litet tag. men när vi började i samma klass kändes det så självklart att va med henne och det dröjde inte länge innan jag såg henne som min bästa vän. idag känns det som att jag känt henne hela livet och det finns ingen på jorden jag litar på mer än henne. nikki skulle aldrig ljuga för mig och aldrig svika mig, hon finns alltid där för mig. nikki och jag har väldigt olika personligheter, men passar ändå så bra tillsammans för att vi accepterar varandras olikheter och lär oss av varandra. jag har lärt mig så mycket av nikki, att stå upp för mig själv och inte låta nån trycka ner mig. hon har lärt mig hur det är att ha en äkta vän. det finns inget jag inte skulle göra för henne, hon är värd allt fint som finns i världen.

isabella